
Werken bij ActiZ
Ben jij op zoek naar werk dat ertoe doet? Bij ActiZ werk je aan actuele en complexe vraagstukken in de ouderenzorg.
Openstaande vacatures
Wil jij samen met ons werken aan de zorg van morgen? We kijken uit naar jouw sollicitatie! Bekijk hieronder onze huidige vacatures:
- Senior Communicatieadviseur (36 uur)
- Adviseur communicatie en public affairs (32–36 uur)
- ActiZ heeft geregeld mogelijkheden voor stagiairs HBO/WO met belangstelling voor maatschappelijke vraagstukken rond wonen, werken en zorg voor ouderen.
Wat we doen
Het ActiZ-bureau bestaat uit zo’n 85 collega’s met verschillende achtergronden. Vanuit Utrecht ondersteunen en adviseren we onze leden en vertegenwoordigen hun belangen in politiek Den Haag. Dat doen we op verschillende thema’s, zoals de financiering van de zorg, de arbeidsvoorwaarden/cao, de arbeidsmarkt, kwaliteit, digitalisering.
De ActiZ-vereniging bestaat uit een bestuur en een zestal groepen van ongeveer tien ‘afgevaardigden’ uit de aangesloten zorgorganisaties. Hiermee werken we op het bureau intensief samen en stemmen we af. Dat doen we in de volgende teams: Jeugd, Zorg Thuis, Revalidatie & Herstel, Wonen & Zorg, Arbeid en Digitaal Denken en Doen. Daarnaast heeft ActiZ een team Communicatie en een aantal stafteams, zoals directieadvies, HR en financiën.
Collega's aan het woord
Wat kun je bij ons verwachten?
- Een functie met impact. Jij helpt mee met het ontwikkelen van beleid, denkt na over innovatieve zorgoplossingen, bent creatief en krijgt de kans om écht invloed uit te oefenen op de toekomst van ouderenzorg.
- Ruimte om te groeien. Je krijgt volop mogelijkheden om jouw talenten verder te ontwikkelen. We bieden incompany traningen op actuele thema’s zoals schrijven met impact , non-verbale communicatie of AI. Voor starters is er ons juniorenprogramma: een combinatie van werken, leren en persoonlijke begeleiding — gericht op jouw ontwikkeling.
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Bij ActiZ krijg je ruimte om zelfstandig te werken, maar ook de kans om te leren van ervaren collega’s en experts in het veld.
- Een werkomgeving die werkt. We snappen dat goed werk alleen lukt als je ook goed voor jezelf kunt zorgen. Daarom hebben we aandacht voor een goede werk-privé balans (hybride werken met thuiswerkvergoeding), maar ook vers fruit op kantoor en echt goede koffie (ja, ook havermelk).
- Verbinding en samenwerking. Of je nu even wilt sparren over een beleidsstuk, samen aan een dossier werkt of gewoon even een kop koffie wilt drinken: bij ActiZ sta je er nooit alleen voor. We zoeken elkaar op – ook voor de jaarlijkse zomer- en kerstfeesten!
Wat bieden wij jou?
- Een marktconform salaris, 13e maand en goede reiskostenregeling
- Flexibele arbeidsvoorwaarden, zoals de mogelijkheid om vakantiedagen te kopen of een bijdrage aan je sportabonnement
- Incompany trainingen en externe opleidingsmogelijkheden
- Een plek waar je serieus genomen wordt en kunt doorgroeien
Sollicitatieprocedure
- Je ontvangt direct een bevestiging van je sollicitatie.
- Binnen een paar dagen hoor je of we je uitnodigen.
- We maken kennis bij ons op kantoor in Utrecht.
- Is er een klik? Dan volgt een verdiepend gesprek over de functie.
- Daarna spreek je met de directie én bespreken we de arbeidsvoorwaarden.
- Alles rond? Klaar om te starten, we heten je van harte welkom bij ons team!
Contact
Heb je tussentijds vragen? Neem gerust contact op met ons HR team. We denken graag met je mee en beantwoorden je vragen met plezier.