Werken bij ActiZ
Wil jij meewerken aan een toekomstbestendige zorg voor ouderen? We zien je reactie graag tegemoet. Bekijk hieronder onze huidige vacatures en zie wat collega’s van het werken bij ActiZ vinden.
Openstaande vacatures
- ActiZ heeft geregeld mogelijkheden voor stagiairs HBO/WO met belangstelling voor maatschappelijke vraagstukken rond wonen, werken en zorg voor ouderen.
- Secretaresse / managementassistente 28 -32 uur
De sfeer proeven bij ActiZ?
Het ActiZ-bureau
Het ActiZ-bureau telt 85 medewerkers en is gevestigd in Utrecht. De medewerkers van het ActiZ-bureau ondersteunen en adviseren de lid-zorgorganisaties en behartigen de collectieve belangen van deze leden. Dat doen we op verschillende thema’s, zoals de financiering van de zorg, de arbeidsvoorwaarden/CAO, de arbeidsmarkt, kwaliteit, digitalisering.
De ActiZ-vereniging bestaat uit een bestuur en een zestal groepen van ongeveer tien ‘afgevaardigden’ uit de aangesloten zorgorganisaties. Hiermee werken we op het bureau intensief samen en stemmen we af. Dat doen we in de volgende teams: Jeugd, Zorg Thuis, Revalidatie & Herstel, Wonen & Zorg, Arbeid en Informatisering. Daarnaast heeft ActiZ een team Communicatie en een aantal stafteams (directieadvies, HR, Financiën, IBV en ICT).
Collega's aan het woord
Collega’s geven ActiZ een 8,9
Zo tevreden zijn de collega’s volgens het laatste medewerkersonderzoek over het werken bij ActiZ, en dat is een cijfer waar we trots op zijn. De inhoud van het werk, het vertrouwen, de zelfstandigheid en de leidinggevenden/directie hebben de hoogste score. Ook geven collega’s de communicatie en samenwerking bij ActiZ een hoger cijfer dan gemiddeld in vergelijkbare organisaties.
Bij ActiZ vinden we een goede sfeer en teamwork dan ook heel belangrijk. We zoeken elkaar graag op; om even met elkaar te sparren, of gewoon voor een kop koffie. Geregeld organiseren we evenementen met alle ActiZ-collega’s. Elke zomer wordt ingeluid met een zomerfeest, en aan het einde van het jaar is het jaarlijkse ActiZ-kerstfeest (waar nu nog over wordt gepraat). Verder worden er door het hele jaar heen interessante evenementen georganiseerd, waarin we bijvoorbeeld kennis met elkaar uitwisselen of waarin wordt bijgepraat over de actualiteit in de ouderenzorg. Maar een ding staat vast: we vinden altijd wel een reden voor een gezellige borrel.
Arbeidsvoorwaarden
ActiZ betaalt een tenminste marktconform salaris. Daarnaast ontvang je een goede reiskostenvergoeding, in december een 13e maand, krijg je opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en kun je een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf bepalen. Je kan bijvoorbeeld twee weken extra vakantie ‘kopen’, met korting een fiets aanschaffen en voordelig sporten, want ActiZ betaalt mee aan de contributie van jouw sportclub.
Ook krijg je een thuiswerkvergoeding en op ons kantoor kun je altijd genieten van vers fruit. We vinden het namelijk belangrijk dat je, op kantoor of thuis zo comfortabel mogelijk je werk kunt doen, zodat je met plezier en goede gezondheid je kunt inzetten voor goede toekomstbestendige ouderenzorg. En misschien nog wel het belangrijkste je zult blij worden van het vertrouwen, de vrijheid en verantwoordelijkheid die je bij ActiZ krijgt.
Past ActiZ bij jou?
Jij past bij ActiZ als je een echte teamplayer, flexibel en ondernemend bent en jezelf continu wilt verbeteren. Herken jij je in deze eigenschappen? Dan kijken we uit naar jouw sollicitatie!
Sollicitatieprocedure
- Bevestiging per mail van ontvangst sollicitatie
- Contact via de mail (uitnodiging eerste gesprek)
- Kennismaken (op kantoor in Utrecht)
- Tweede gesprek (verdiepend gesprek over de functie)
- Gesprek met directie en het arbeidsvoorwaardengesprek
- Welkom bij ActiZ!
Contact
Voor vragen of meer informatie, neem contact op met de collega's van HR.