Werken bij ActiZ
Wil jij meewerken aan een toekomstbestendige zorg voor ouderen? We zien je reactie graag tegemoet. Bekijk hieronder onze huidige vacatures en zie wat collega’s van het werken bij ActiZ vinden.
Openstaande vacatures
-
ActiZ heeft geregeld mogelijkheden voor stagiairs HBO/WO met belangstelling voor ouderenzorg/thuiszorg.
De sfeer proeven bij ActiZ?
Het ActiZ-bureau
Het ActiZ-bureau telt 85 medewerkers en is gevestigd in Utrecht. De medewerkers van het ActiZ-bureau ondersteunen en adviseren de lid-zorgorganisaties en behartigen de collectieve belangen van deze leden. Dat doen we op verschillende thema’s, zoals de financiering van de zorg, de arbeidsvoorwaarden/CAO, de arbeidsmarkt, kwaliteit, digitalisering.
De ActiZ-vereniging bestaat uit een bestuur en een zestal groepen van ongeveer tien ‘afgevaardigden’ uit de aangesloten zorgorganisaties. Hiermee werken we op het bureau intensief samen en stemmen we af. Dat doen we in de volgende teams: Jeugd, Zorg Thuis, Revalidatie & Herstel, Wonen & Zorg, Arbeid en Informatisering. Daarnaast heeft ActiZ een team Communicatie en een aantal stafteams (directieadvies, HR, Financiën, IBV en ICT).
Collega's aan het woord
Collega’s geven ActiZ een 8,6
Zo tevreden zijn de collega’s volgens het laatste medewerkersonderzoek over het werken bij ActiZ. We zijn vooral zeer tevreden over de inhoud van het werk, de werkomstandigheden, de direct leidinggevende en directie. Ook op alle andere onderzochte thema’s, zoals werkdruk, communicatie en samenwerking, scoren we hoger dan het gemiddelde in de publieke sector.
Bij ActiZ vinden we een goede sfeer en teamwork dan ook heel belangrijk. We zoeken elkaar graag op, ook in de afgelopen periode toen dat ‘live’ wat moeilijker was. Om even met elkaar te sparren, of gewoon voor een kop koffie. Geregeld organiseren we 'online’ evenementen. De afgelopen maanden hadden we bijvoorbeeld online een bingo, een quiz 'ken je collega', hebben we codes gekraakt en 88 crazy opdrachten uitgevoerd. Als het straks weer kan, hebben we ons gezamenlijke kerstdiner en nieuwjaarsontbijt. En anders vinden we vaak wel een reden voor een gezellige borrel.
Arbeidsvoorwaarden
ActiZ betaalt een tenminste marktconform salaris. Daarnaast ontvang je een goede reiskostenvergoeding, in december een 13e maand, krijg je opleidings- en ontwikkelmogelijkheden en heb je de mogelijkheid om een deel van je arbeidsvoorwaarden zelf te bepalen. Bijvoorbeeld kun je twee weken extra vakantie ‘kopen’, voordelig lid worden van een sportschool of een fiets voor het werk aanschaffen.
Ook krijg je, gedurende de periode dat we vanwege Covid 19 zoveel mogelijk thuiswerken, een thuiswerkvergoeding van € 50,-- per maand. We vinden het namelijk belangrijk dat je, op kantoor of thuis, zo comfortabel mogelijk je werk kunt doen, zodat je met plezier en in goede gezondheid je kunt inzetten voor goede toekomstbestendige ouderenzorg. Tot slot, maar minstens zo belangrijk: je zult blij worden van het vertrouwen dat je krijgt en de zelfstandigheid die je hebt om je werk te doen.
Sollicitatieprocedure
- Bevestiging per mail van ontvangst sollicitatie
- Contact via de mail (uitnodiging eerste gesprek)
- Kennismaken (op kantoor in Utrecht)
- Tweede gesprek (verdiepend gesprek over de functie)
- Gesprek met directie en het arbeidsvoorwaardengesprek
- Welkom bij ActiZ!
Contact
Voor vragen of meer informatie, neem contact op met de collega's van HR.