
Algemene Voorwaarden
Leden van ActiZ zijn verplicht tot naleving van de algemene voorwaarden, zoals goedgekeurd door de Algemene Ledenvergadering. De huidige bijgestelde algemene voorwaarden zijn sinds 1 januari 2022 van toepassing op bestaande en nieuwe zorgovereenkomsten met cliënten. Voorlopig worden deze voorwaarden niet gewijzigd. Indien wijzigingen worden voorgesteld, zal ActiZ de leden hierover tijdig informeren en deze ter goedkeuring voorleggen aan de Algemene Ledenvergadering. Na goedkeuring worden de aangepaste algemene voorwaarden op passende wijze gecommuniceerd en hieronder gepubliceerd.
ActiZ beantwoordt uitsluitend vragen van haar leden over de algemene voorwaarden. Cliënten en/ of hun vertegenwoordigers kunnen met vragen hierover terecht bij de betreffende zorgaanbieder.
Mijn ActiZ
Meer informatie over de Algemene Voorwaarden
Bent u lid van ActiZ? In onze Kennisbank vindt u alle informatie over de Algemene Voorwaarden inclusief communicatiemateriaal en veelgestelde vragen.