Secretaresse / managementassistente 28 -32 uur
Ben je gewend om op alle niveaus contacten te onderhouden, heb je aan één woord genoeg (en zo niet, durf je door te vragen?), kun je hoofd- en bijzaken goed scheiden en last but not least, houd je ervan om hard werken af te wisselen met humor? Dan is dit de perfecte baan voor jou! En dat ook nog eens bij een maatschappelijke organisatie waar je betekenisvol werk doet.
Voor ons secretaresseteam (10 collega’s) zoeken wij versterking. Jij ondersteunt een aantal van de
60 adviseurs en managers, die zich allemaal inzetten voor de best mogelijke zorg in Nederland. De hechte samenwerking met het team dat jij ondersteunt zorgt dat je maximaal betrokken raakt bij het werk. De werkzaamheden zijn heel divers, je werkt in de sterk veranderende wereld van de ouderenzorg en jeugdgezondheidszorg en in het oog van de actualiteit.
Wat doet ActiZ?
ActiZ is de branchevereniging van 400 zorgaanbieders, met bijna 400 duizend medewerkers. Onze leden vormen een onmisbare schakel in de Nederlandse maatschappij en vinden elkaar op gemeenschappelijke thema’s als arbeidsmarkt, kwaliteit, technologie en samenwerking. ActiZ is hun spreekbuis en helpt zorgorganisaties hun medewerkers in staat te stellen om zo goed mogelijke zorg te leveren voor circa twee miljoen cliënten. Ouderen en mensen met een chronische ziekte, die verpleging en/of verzorging nodig hebben, thuis of in een verpleeghuis. Bij ActiZ werken circa 80 mensen aan de dagelijkse lobby voor toekomstbestendige ouderenzorg. ActiZ is de verbindende schakel tussen de leden en werkt nauw samen met andere zorgpartijen, vakbonden, ministeries, gemeentes, politiek, zorgverzekeraars, toezichthouders en media.
De toekomst van de ouderenzorg is met het oog op de snel toenemende vergrijzing, net als het klimaat, een maatschappelijk vraagstuk dat voor iedere Nederlander, jong en oud, van levensbelang is. ActiZ werkt aan het mogelijk maken van goede zorg voor ouderen, nu en in de toekomst.
Wat ga je doen?
Je werkt nauw samen met en maakt afspraken voor de collega’s, die jij ondersteunt en hebt daarbij te maken met complexe agenda’s van bestuurders. Voor jou is dat een uitdaging. Als zelfstandig werkende secretaresse heb je er plezier in dat de collega’s die jij ondersteunt kunnen vertrouwen op een vlekkeloos verlopende dag. Je onderhoudt contact met collega-secretaresses van onze leden en stakeholders, en zo lukt het je altijd weer om die belangrijke meeting ingepland te krijgen. Je bent het 1e aanspreekpunt voor vragen van collega’s, partners en externen. Daarnaast organiseer je events, webinars en uitjes en zorg je ervoor dat de dag of het webinar vlekkeloos verloopt. Hierbij valt jouw gastvrijheid op. Naast het voorbereiden van meetings, verzorg je zo nu en dan (korte) notulen van een overleg. Kortom een functie waarin je veel voor je collega’s kunt betekenen.
Wat wij zoeken
Je bent een echte teamplayer en tegelijkertijd een zelfstandige zelfstarter met een goede eigen regie op jouw werkzaamheden. Je houdt het hoofd koel, ook in piekmomenten en vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken. Je hebt een secretariële/management support opleiding, ervaring in soortgelijke functie en beschikt over een MBO+/HBO werk- en denkniveau. Daarnaast heb je een natuurlijke drive om dingen vlot op te pakken en af te ronden. Je inventariseert of er dingen beter kunnen en aarzelt niet je suggesties te delen. Natuurlijk ben je handig in het (het organiseren van) online meetings en heb je veel plezier in het organiseren van meetings met drukke bestuurders.
Verder ben je:
- handig met Office365 en snel in het je eigen maken van andere software.
- organisatorisch sterk en weet je goed prioriteiten te stellen.
- enthousiast en servicegericht.
- zorgvuldig en discreet.
Wat bieden wij
- Een uitstekend salaris, tussen de EUR 2.778,- bruto en EUR 3.837,- bruto bij een werkweek van 36 uur.
- Daarnaast goede secundaire arbeidsvoorwaarden: onder andere een 13e maand, goede reiskosten-/thuiswerkkostenregeling, thuis/flexibel werken en keuze in arbeidsvoorwaarden.
- Je komt te werken in een modern kantoor, vlakbij het centrum, goed bereikbaar met openbaar vervoer en eigen parkeergelegenheid.
- Goede koffie en vers fruit.
- Een prettige werksfeer: als collega’s staan we altijd voor elkaar klaar en komen we regelmatig samen om onze successen te vieren, samenwerken is het uitgangspunt en als iets niet lukt kijken we altijd naar ‘Hoe dan wel’. En veel leuke activiteiten met collega’s.
- Een warm welkom en inwerkprogramma.
- Jouw persoonlijke buddy wijst je de weg en beantwoordt je vragen.
- Ontwikkelmogelijkheden.
- Een goede balans tussen werk en privé.
Word jij onze nieuwe collega?
Wil je meer weten voor je solliciteert? Neem dan contact op met Anneke Frenk, manager (06 11310656). Belangstelling? Wij kijken uit naar je motivatiebrief en CV, graag sturen naar solliciteren1@actiz.nl t.a.v. Sandrien Keukens, HRM.
ActiZ
Postbus 8528
3503 RG Utrecht
www.actiz.nl
werken bij actiz
Acquisitie in verband met deze vacature wordt niet op prijs gesteld.