Waar kunnen we je mee helpen?

Ben je naar iets specifieks op zoek? Vul hieronder je zoekterm in en we helpen je graag verder.

Veel gezocht: CAO Duurzaamheid IZA

Aanbevolen

(Senior) Beleidsadviseur team ‘Digitaal Denken en Doen’ in de zorg (36 uur)

Verbinder, Belangenbehartiger, Vraagbaak en Analyticus

ActiZ is de branchevereniging van circa 400 zorgorganisaties, die met bijna 500 duizend medewerkers ruim 2 miljoen kwetsbare ouderen en chronisch zieken verzorgen en verplegen. Hiermee vertegenwoordigt ActiZ ruim 90% van de zorg die de mensen in de praktijk 24/7 bieden aan huis, in het verpleeghuis en in verblijfsvoorzieningen tussen ziekenhuis en thuis. Op het ActiZ-bureau werk je samen met zo’n 85 collega’s.

ActiZ werkt in deze uitdagende tijd aan het mogelijk maken van goede zorg voor kwetsbare ouderen en chronisch zieken, nu en in de toekomst. Zorg die betaalbaar en toegankelijk is en blijft voor iedereen. Volgens ActiZ verdient de fundamentele verandering van de zorg voor ouderen een brede, maatschappelijke aanpak. De toekomst van ouder worden is volgens ActiZ, net als het klimaat, een maatschappelijk vraagstuk dat voor iedere Nederlander, jong en oud, van levensbelang is. Het aantal 65-plussers stijgt de komende twintig jaar met meer dan de helft tot bijna vijf miljoen. Het aantal 90-plussers stijgt zelfs met 200 procent. Dit heeft grote gevolgen.

Praat vandaag over morgen
De veranderingen in de zorg vragen om vernieuwing. Reageer als jij mee wilt werken aan hoe de zorg voor ouderen er nu en morgen uit moet zien.

Wie ben je?

Wij zoeken een collega die op verbindende en inspirerende wijze samenwerkt in ons team Digitaal Denken en Doen (DDD): een team van 11 medewerkers (adviseurs, BI en support) die zich bezighouden met de digitalisering van de zorg voor ouderen en chronisch zieken. 

Als (senior) beleidsadviseur bij ActiZ ondersteun je de leden, geeft advies en behartig je samen met het team de belangen op het gebied van de digitale ontwikkelingen in de zorg. Je aandachtsgebied is vooral gericht op databeschikbaarheid, standaardisatie van taal en techniek en wetgeving op het gebied van informatie. Je hebt bewezen affiniteit en ervaring met het digitale werkveld van Zorg&ICT, en je schrikt niet van de technische terminologie die daarbij hoort. Je vindt het werken aan de maatschappelijke vraagstukken rond de zorg voor morgen een uitdaging, ook al zijn dit complexe en langdurige trajecten. Zoals het beschikbaar zijn van cliëntinformatie voor zorgprofessionals en cliënten zelf om de zorg te verbeteren en het werk voor onze medewerkers makkelijker te maken. (Denk hierbij aan de overdracht van een cliënt vanuit het ziekenhuis naar de wijkverpleging .Welke afspraken en informatiestandaarden zijn nodig? Hoe kan de verpleegkundige veilig inloggen in het systeem en alleen bij die gegevens die nodig zijn? Jij werkt in deze functie mee aan de benodigde landelijke afspraken, standaarden en randvoorwaarden).

Wat wij zoeken

Universitair werk- en denkniveau (bijvoorbeeld een opleiding op het gebied van digitale bedrijfs-of bestuurs-kunde of  politicologie of sociologie met ervaring in de ict of deze kennis opgedaan in de praktijk)

  • Ervaring op het op het gebied van informatievraagstukken en digitalisering, bij voorkeur in de zorgsector;
  • Scherp analytisch vermogen.
  • Persoonlijkheid om samen met anderen onze visie Digitaal Denken en Doen overtuigend voor het voetlicht te brengen en hiermee onze leden en stakeholders te inspireren. 
  • Organisatie- en omgeving sensitief, gevoel voor politiek bestuurlijke verhoudingen en netwerker;
  • Natuurlijk gezag en een stevige persoonlijkheid om ActiZ op alle niveaus te kunnen vertegenwoordigen;
  • Communicatief sterk en als persoon een enthousiast mens.

Wij bieden 

Wij bieden je een interessante functie op een actueel en dynamisch werkterrein in een gedreven team van professionals. Je treedt in dienst op basis van een jaarcontract met vooruitzicht op  een vast dienstverband. Het uitstekende salaris bedraagt tussen € 4.175,- en max. € 7.203,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Je exacte salaris bepalen we aan de hand van opleiding en ervaring. ActiZ kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden, een 13e maand, thuis/flexibel werken, ontwikkelmogelijkheden, keuze in arbeidsvoorwaarden. Een modern kantoor, vlakbij het centrum, goede bereikbaarheid met OV en eigen parkeergelegenheid. Er is een prettige werksfeer, collega’s staan altijd voor elkaar klaar. Samenwerken is het uitgangspunt, als iets niet lukt kijken we altijd naar ‘Hoe dan wel’ en successen worden gevierd. En er is altijd vers fruit en goede koffie. 

Reactie

Herken je je in het profiel en heb je een gezonde hoeveelheid ambitie en werklust dan komen we graag met je in contact. In je motivatiebrief/mail lezen wij graag waarom jij dé kandidaat bent die wij zoeken voor deze functie. Stuur deze samen met je CV voor 1 juni  a.s. aan solliciteren2@actiz.nl t.a.v. Sandrien Keukens, afdeling HRM. Wil je eerst meer informatie, bel dan met Robert Schotanus, manager team DDD, via + 085   077 2014.

 

ActiZ
Postbus 8528
3503 RG Utrecht
www.actiz.nl

Acquisitie in verband met deze vacature wordt niet op prijs gesteld.