Waar kunnen we je mee helpen?

Ben je naar iets specifieks op zoek? Vul hieronder je zoekterm in en we helpen je graag verder.

Secretaresse voor 36 uur per week

Kom jij ons secretaresseteam versterken? We zoeken met spoed een echte regelaar, een enthousiast organisatietalent, dat het ActiZ-team ondersteunt.

Ben je gewend om op alle niveaus te schakelen, heb je aan één woord genoeg (en zo niet, durf je door te vragen?), kun je hoofd- en bijzaken goed scheiden en houd je van hard werken in een hectische werkomgeving met de nodige humor? ​​​​​​​Voor ons enthousiaste team van 12 secretaresses zoeken wij een collega.

Het secretaresseteam ondersteunt de 50 adviseurs, managers en directie, die zich allemaal inzetten voor goede zorg in Nederland. Jij gaat een aantal collega’s ondersteunen, in dit geval de afdelingsdirecteur en het team jeugd (beleidsadviseur en projectleider). De werkzaamheden zijn heel divers, je werkt in de sterk veranderende wereld van de jeugdgezondheids- en ouderenzorg.

Wat doet ActiZ?

ActiZ zet zich als branchevereniging van en voor 400 zorgorganisaties in de verpleeghuiszorg, zorg thuis en jeugdgezondheidszorg ervoor in dat de zorg nu en in de toekomst van een goed niveau blijft. Deze leden zorgen met bijna 400.000 medewerkers dag in, dag uit voor meer dan twee miljoen mensen. Daarmee vormen onze leden een onmisbare schakel in de Nederlandse maatschappij en vinden ze elkaar in onze vereniging op gemeenschappelijke thema’s als arbeidsmarkt, kwaliteit, technologie en samenwerking. De sector die wij vertegenwoordigen is volop in beweging en dat vraagt dat we ons steeds aansluiten bij de vraag van de cliënten. Om dit zo goed mogelijk te ondersteunen zijn we op zoek naar een nieuwe collega.

Wat ga je doen?

Een belangrijk deel van je dagelijkse werk is het maken van complexe afspraken met veel externe partijen en alle taken die hieruit voortvloeien. Je legt verbanden tussen de e-mail en agenda en handelt hiernaar. Het is jouw verantwoording dat de dag van de afdelingsdirecteur, klopt van A tot Z. Je coördineert de voortgang en bewaakt deadlines van lopende projecten en zorgt dat alles hiervoor geregeld wordt. Uiteraard behoren de reguliere secretariële werkzaamheden ook tot jouw takenpakket. Naast agendabeheer, organiseer en notuleer je soms meetings en bereid je ze voor, je verstrekt informatie, bent gastvrouw en het primaire aanspreekpunt voor team Jeugd. Jouw gastvrijheid valt hierbij op. Je fungeert als vraagbaak voor leden van ActiZ. Je zorgt dat het CRM-systeem up-to-date is en plaatst berichten op de website. Indien nodig verzorg je de organisatie van webinars en begeleid je het logistieke en technische proces tijdens het webinar. De secretaresses werken als een team en dat betekent dat je eventueel inspringt waar nodig. Kortom een functie waarin je veel voor je collega’s kunt betekenen.

Wat wij vragen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau met een afgeronde secretaresseopleiding of officemanagement en minimaal 5 jaar ervaring in een omgeving waarin organiseren en het maken van complexe afspraken je tweede natuur zijn geworden.
  • Je toont initiatief, bent proactief, denkt mee, bewaakt deadlines en je zorgt dat alles geregeld en voorbereid is
  • Je bent betrouwbaar en discreet, staat stevig in je schoenen en werkt accuraat.
  • Je legt makkelijk verbanden en kan omgaan met druk.
  • Je bent communicatief vaardig, goed in de Nederlandse taal, hebt affiniteit en kan ondersteunen met opmaak / vormgeving.
  • Je hebt kennis van nieuwe technologie zoals Teams etc en je denkt graag mee over hoe het team jeugd efficiënter kan werken.
  • Je bent flexibel; niet alles vindt plaats tussen 9:00 en 17:00 uur.
  • Ervaring met zorgterminologie is een pré

Wat wij bieden

  • Een fijne en collegiale werksfeer.
  • Een jaarcontract met een salaris van maximaal € 3.311,-- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
  • ActiZ kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand, opleidingsmogelijkheden, flexibel werken en keuze in arbeidsvoorwaarden. Je komt te werken in een modern kantoor, vlakbij het centrum, goed bereikbaar met het openbaar vervoer en eigen parkeergelegenheid.
  • Alle faciliteiten voor thuiswerken zijn goed georganiseerd. Zo krijg je van ons naar keuze een iPhone of Samsung en een laptop.

Meer weten over ActiZ als werkgever? Bekijk dan werken bij ActiZ

Word jij onze nieuwe collega?

Wil je meer weten voor je solliciteert? Neem dan contact op met Anneke Frenk, manager interne bedrijfsvoering 06 11310656. 

Belangstelling? Wij kijken uit naar je motivatie en CV, graag uiterlijk 5 december 2021 sturen naar solliciteren3@actiz.nl t.a.v. Helène Oosenbrug, team HR.

ActiZ
Oudlaan 4
3515 GA Utrecht
www.actiz.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld