nieuws

07 augustus 2019Informatisering, VVT Nieuws

MedewerkerMonitor 1 keer in het jaar! Doe dus nog dit najaar mee!

Vanaf 2020 gaat ActiZ de MedewerkerMonitor één keer per jaar aanbieden. Dit gebeurt dan in het najaar. De meeste leden nemen deel in het najaar, waardoor de benchmark van de voorjaarsronde minder toegevoegde waarde heeft. Wel gaan we de medewerkermonitor de komende tijd verder doorontwikkelen in samenspraak met onze leden. Daarmee hopen we nog beter aan te sluiten bij uw wensen en de actuele vraagstukken op het gebied van HR. Wilt u hierover meedenken, meldt u dan aan in het digitale netwerk via deze link.

Deelname een keer per jaar gratis

Als lidorganisatie mag u één keer per jaar gratis meedoen met een uitgebreid onderzoek naar medewerkerstevredenheid, dit kan op organisatieniveau of op team- en/of afdelingsniveau en het rapport wordt op verschillende niveaus opgeleverd. Ook is er een grote variatie in uitvragen, dit kan met standaardvragen of meer vragen gericht op thema's die van belang zijn voor de organisatie. Wilt u dus niet een heel jaar wachten doe dan dit najaar nog mee met de MedewerkerMonitor najaar 2019!

De inschrijving voor de MedewerkerMonitor najaar 2019 is gestart. De inschrijfperiode sluit op 4 oktober. Inschrijven voor de MedewerkerMonitor kan via de inschrijfknop onder “Medewerkers” op www.actizbz.nl.

Informatiebijeenkomst

Ter ondersteuning van de inschrijving voor de MedewerkerMonitor najaar 2019 wordt er op 5 september 14.00 – 16.00  informatiebijeenkomst georganiseerd bij ActiZ. Tijdens deze bijeenkomst worden de processtappen doorgenomen en wordt uitleg gegeven over de portal en de Online Rapportage Omgeving. ActiZ adviseert gebruik te maken van deze ondersteuning om goed geïnformeerd te zijn over alle mogelijkheden, zoals het indelen van de organisatorische eenheden en de verspreiding van de vragenlijsten.

En hier aanmelden voor de informatiebijeenkomst op 5 september 2019.

Verspreiding

Afhankelijk van uw keuze voor verspreiding van de vragenlijsten (zelf of door Deloitte) ontvangt de contactpersoon de benodigde informatie of ontvangen uw medewerkers direct de inlogcode voor de vragenlijst. Dit gebeurt op 15 en 16 oktober. Medewerkers hebben vervolgens tot en met 1 december de tijd om de vragenlijst in te vullen.

Ondersteuning

Meer informatie en ondersteunend materiaal, zoals een handleiding voor inschrijving en eventueel een kostenoverzicht, is te vinden op de helpdesk van Actizbz.nl. Daar vindt u ook communicatiemateriaal, zoals een flyer of tips & tricks, om de response van medewerkers te verhogen.
Via deze helpdesk is het verder mogelijk om direct een vraag in te dienen voor het uitzetten van de MedewerkerMonitor.

U kunt uw vraag ook mailen naar helpdesk@actizbz.nl.

Voor vragen over de gehele benchmark kunt u terecht via benchmark@actiz.nl.

laat hier een reactie achter

Naam
E-mail
Reactie
Karin de Poorter

Laatste nieuws