Waar kunnen we je mee helpen?

Ben je naar iets specifieks op zoek? Vul hieronder je zoekterm in en we helpen je graag verder.

Medewerker ICT/Functioneel Beheer voor 36 uur per week

Zorg jij ervoor dat de ICT jouw collega’s optimaal ondersteunt?

Wij zijn op zoek naar een Medewerker ICT die creatief om kan gaan met onze IT-vraagstukken. Sta jij altijd klaar om je collega’s te assisteren? Wil jij jouw IT-skills optimaal kunnen benutten en doorgroeien? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

Ben jij een ICT professional die het niet alleen leuk vindt om de systemen zo optimaal mogelijk te laten functioneren, maar er ook plezier in heeft om de gebruikers hierbij te ondersteunen en voortdurend te zoeken naar verbeteringen? Je schiet ook ongevraagd graag te hulp als je daar aanleiding toe ziet. Je hebt niet alleen contact met de gebruikers, maar ook met de verschillende leveranciers die ons ondersteunen in het beheer van onze ICT landschap. Je speelt een belangrijke rol in het beheer en de doorontwikkeling van onze applicaties. 

Je houdt je onder andere bezig met:

  • Inrichten en beheren van de verschillende applicaties, o.a. ons CRM-systeem
  • Inrichten en beheren van Microsoft SharePoint en –Teams
  • Ondersteunen van eindgebruikers
  • Analyseren van procedures en werkwijzen. Opstellen verbetering- en wijzigingsvoorstellen
  • Operationele contacten met leveranciers.

Welke kwaliteiten hebt je?

  • Een passie en interesse voor ICT
  • In staat om zelfstandig en procedureel te werken
  • Service- en oplossingsgericht, sociaal en communicatief vaardig
  • Je hebt kennis van Microsoft Office 365, Active Directory en Windows 10;
  • Je hebt basis kennis van netwerktechnieken en randapparatuur;
  • De functie vraagt een werk- en denkniveau van tenminste MBO-4.

Wij bieden

Een afwisselende functie, waarin je veel kunt leren in een leuk team en met fijne collega’s. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je vakgenoten zijn er om je bij te staan in je werk. Verder bieden we een uitstekend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder thuis-/flexwerken, goede opleidingsmogelijkheden, keuze in arbeidsvoorwaarden, fijne werkplek op locatie vlakbij het centrum Utrecht en gratis parkeergelegenheid. Uiteraard krijg je een laptop en mobiele telefoon tot je beschikking.

ActiZ, Vereniging van zorgorganisaties

ActiZ houdt zich als landelijk werkende branchevereniging bezig met thema’s in het hart van de actualiteit. We zetten ons in voor goede verpleeghuiszorg, zorg thuis en jeugdgezondheidszorg. We behartigen de belangen van 400 leden, zorgorganisaties die deze zorg bieden. De leden zorgen met bijna 500.000 medewerkers dag in, dag uit voor meer dan twee miljoen mensen. Met onze belangenbehartiging maken we ons sterk als verbindende schakel tussen leden, maar ook richting politiek, andere zorgaanbieders, ministeries, gemeentes, zorgverzekeraars, vakbonden, toezichthouders en media. De sector die wij vertegenwoordigen is volop in beweging. Bij ActiZ werk je samen met zo’n 85 collega’s aan een gemeenschappelijk doel: goede zorg voor nu en later.

Belangstelling?

Wil je meer weten voor je solliciteert? Neem dan contact op met Bas Bragt, Teamlead ICT, telefoonnummer: +31 6 508 16 946

We kijken uit naar je CV die je kunt sturen naar solliciteren1@actiz.nl t.a.v. Helène Oosenbrug, team HR, graag uiterlijk 31 augustus.

Kernwoorden 

Bedrijfsautomatisering, ICT, applicatiebeheer, communicatietechnologie, ict-landschap

ActiZ, branchevereniging van zorgorganisaties
Postbus 8258
3503 RG Utrecht

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld