Waar kunnen we je mee helpen?

Ben je naar iets specifieks op zoek? Vul hieronder je zoekterm in en we helpen je graag verder.

Marketingcommunicatie adviseur voor 32-36 uur

Voor het team communicatie zijn wij op zoek naar een Marketingcommunicatie adviseur voor 32 tot 36 uur.

Wil jij werken in een van de meest dynamische sectoren in Nederland? Als marketingcommunicatieadviseur bij ActiZ werk je namelijk in het oog van de actualiteit en stippel jij een gedegen contentstrategie uit en geef je daar invulling aan. Dit doe je door overtuigende content te produceren over zorginhoudelijke onderwerpen, die je vervolgens weet te verbinden aan maatschappelijke thema’s met communicatiewaarde. Hoe zorgen we ervoor dat de zorg voor ouderen nu en in de toekomst toegankelijk, betaalbaar en van een goed niveau blijft? Bij ActiZ werk je in de sterk veranderende wereld van de ouderenzorg. Spreekt deze dynamiek jou aan, ben je een nieuwsjunk van nature, heb je een scherpe pen en is multimediale content creëren jouw ding? Solliciteer dan direct!  

Wat doet ActiZ?

ActiZ is de branchevereniging van 400 zorgorganisaties, met 500 duizend medewerkers. ActiZ is hun spreekbuis en helpt zorgorganisaties hun medewerkers in staat te stellen om zo goed mogelijke zorg te leveren aan circa twee miljoen cliënten. Ouderen en mensen met een chronische ziekte, die verpleging en/of verzorging nodig hebben, thuis of in een verpleeghuis. Bij ActiZ werken circa 85 mensen aan de dagelijkse lobby voor toekomstbestendige ouderenzorg. ActiZ is de verbindende schakel tussen de leden en werkt nauw samen met andere zorgpartijen, ministeries, gemeentes, politiek, zorgverzekeraars, vakbonden, toezichthouders en media.

 

De toekomst van de ouderenzorg is met het oog op de snel toenemende vergrijzing, net als het klimaat, een maatschappelijk vraagstuk dat voor iedere Nederlander, jong en oud, van levensbelang is. ActiZ werkt aan het mogelijk maken van goede zorg voor ouderen, nu en in de toekomst.

Wat ga jij doen?

Binnen het Team Communicatie van 12 enthousiaste collega’s wordt gewerkt vanuit drie aandachtsgebieden: Bestuurscommunicatie, Ledenservice, Pers en Politiek. Als marketingcommunicatie adviseur richt je je voornamelijk op Ledenservice, Pers en Politiek. Door jouw inlevingsvermogen weet je met jouw inzet altijd waarde te creëren die de (online) lobby versterkt en bijdraagt aan de positionering van de sector en de urgentie die er moet zijn voor dit maatschappelijke vraagstuk.

Je adviseert bij online en offline campagnes. Je vertaalt complexe vraagstukken naar heldere communicatiestrategieën en neemt ook verantwoordelijkheid voor de uitvoering ervan. Je volgt de nieuwsontwikkelingen over de sector op de voet en bedenkt slimme concepten om hiervan nog meer nieuws te maken, zodanig dat het de belangenbehartiging van ActiZ dient. Je hebt een journalistieke werkwijze en bent creatief in het bedenken van  relevante multimediale content en kunt deze ook produceren. Zo ga je vanuit verschillende perspectieven aan de slag met copy, video, podcasts, whitepapers, interviews en social media posts.

Ook werk je mee aan het communicatiebeleid op ActiZ-brede vraagstukken. Zo zet jij je mede in voor de campagne ‘Praat vandaag over Morgen’, waarin we iedereen in Nederland oproepen om met elkaar in gesprek te gaan over ouder worden. Je haalt makkelijk je content op bij collega’s, leden of andere stakeholders. Ook draai je mee op de eind- en de webredactie. Natuurlijk sta je er niet alleen voor en werk je nauw samen met bevlogen collega’s en andere communicatieadviseurs.

Wat zoeken wij?

Je bent doeltreffend, analytisch, hebt oog voor detail en vindt het leuk om complexe vraagstukken om te buigen naar impactvolle content. Je hebt affiniteit met en belangstelling voor de sector ouderenzorg. Je beschikt over HBO/WO werk- en denkniveau (op het gebied van communicatie, marketing, PR) en ongeveer 5 jaar werkervaring. Je bent creatief en hebt een stevige en nieuwsgierige persoonlijkheid. Mensen werken graag met je samen. Je praktisch, flexibel en oplossingsgericht. Als jij wilt werken aan een van de grootste maatschappelijke opgave van dit moment, dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat bieden wij?

Een boeiende functie in een gedreven en dynamisch team. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met plezier naar het werk komt. Naast een uitstekende sfeer en leuke collega’s vind je bij ActiZ inhoudelijk interessant werk, ruime ontwikkelingsmogelijkheden en een uitdagende set aan verantwoordelijkheden. We bieden een salaris van maximaal 4.800,-- bij een werkweek van 36 uur, verder  goede en tenminste marktconforme secundaire arbeidsvoorwaarden, thuis-/flexwerken en 13e maand en een breed menu aan keuze arbeidsvoorwaarden.

Meer weten over ActiZ als werkgever? Bekijk dan werken bij ActiZ

Word jij onze nieuwe collega?

Wil je meer weten voor je solliciteert? Neem dan contact op met Charlotte Vromans, Adjunct directeur, 06 51333091. Belangstelling? Wij kijken uit naar je motivatiebrief en CV, graag uiterlijk 21 november 2021 te sturen naar solliciteren2@actiz.nl t.a.v. Helène Oosenbrug, team HR.

ActiZ

Postbus 8528

3503 RG Utrecht

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld