Login aanvragen

Inlog aanvragen

U vraagt toegang tot het ActiZ ledennet door het invullen van uw emailadres en dit formulier te verzenden. U kunt alleen uw persoonlijke, zakelijke emailadres gebruiken.

Uw emailadres wordt gelijk uw logincode. Na het verzenden van dit formulier ontvangt u een mail met een link waarmee u uw aanvraag kunt afronden. Daarna bent u ook automatisch geabonneerd op de ActiZ nieuwsbrief voor leden, die twee maal per week verstuurd wordt.

Emailadres:

Veelgestelde vragen aanmelden en wijzingen

Wat doe ik als ik geen zakelijk mailadres heb?
Het is helaas niet mogelijk met een privé mailadres toegang te krijgen tot onze ledensite en de ActiZ nieuwsbrief. Een zakelijk adres is een email adres gekoppeld aan de zorgorganisatie waar u voor werkt. De zorgorganisatie dient lid te zijn van ActiZ.

Hoe vraag ik een inlogcode aan als ik of wij alleen over een groepsemail adres beschikken?
In dat geval kunt het gezamenlijke email adres invullen.

Mijn organisatie is geen lid van ActiZ, maar ik heb wel recht op toegang tot het ledennet. Wat vul ik nu in?
Als u op grond van een andere regeling aanspraak kunt maken op toegang tot het ledennet van ActiZ, kunt u een mail met uw gegevens en aanspraak sturen aan communicatie@actiz.nl. Onze excuses voor het ongemak.

Ik werk niet meer bij een lidinstelling van ActiZ, kan ik dan toch nog naar het ledennet?
Helaas kunt u dan geen toegang meer krijgen tot het ledennet van ActiZ.

Kan ik een wijziging in mijn gegevens zelf aapassen?
Ja, u kunt zelf uw profiel aanpassen, ook uw e-mailadres. Alleen als u de account wil opheffen, kunt u uw mutatie doorgeven.

Overige vragen over de toegangsprocedure kunt u bij voorkeur richten aan communicatie@actiz.nl. U kunt ook bellen met 030-2739461.